Monday, July 9, 2012

က်ဳံကဒတ္ရြာရဲ႕ဓါတ္ပုံမ်ား



ဒီေန႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း အားတာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ဇာတိေၿမၿဖစ္တဲ႔ က်ဳံကဒတ္ရြာရဲ႕ ဓါတ္ပုံေလးေတြကုိ ၿပည္ပေရာက္ က်ဳံကဒတ္သူ/သားမ်ား အလြမ္းေၿပ ႀကည္႔ႀကရေအာင္လုိ႔ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္ဗ်ာ တင္ေပးတယ္ဆုိ႔လုိ႔ ဒါကလည္း ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ေအာင္ရွင္းသန္႔ ယူခဲ႔ေပးလုိ႔ပါ သူရြာၿပန္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္က သူကုိ ေၿပာတယ္ ''မင္းရြာေရာက္ရင္ကြာ တုိ႔က်ဳံကဒတ္ ရြာရဲ႕ဓါတ္ပုံေလးေတြ ရုိက္ခဲ႔ေပးပါလုိ႔'' ေၿပာေတာ႔ သူကလည္ တာဝန္ေက်ပြန္စြာနဲ႔ ရုိက္ခဲ႔ေပးရွာပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္အပါအဝင္ ကုိဇာတိေၿမနဲ႔ ..
ေဝးကြာေနသူတုိင္းႀကည္႔ခ်င္မွာေပါ႔ မဟုတ္ဘူးလား ဟီးဟီး........ ကြ်န္ေတာ္ကႀကည္႔ရင္ႀကည္႔ရင္နဲ႔ ရြာၿပန္ခ်င္စိတ္ေတာင္ ေပါက္သြားတယ္ အင္႔ ေၿပာတာေၿပာရတာ မၿပန္ႏုိင္ေသးပါဘူး ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ တစ္ေန႔ေန႔ေတာ႔ ေရာက္သြားမွာပါ ကဲ..ေလေပးေကာင္းရုိးရုိ ဖတ္တဲ႔သူေတာင္ ပ်င္းကုန္းၿပီး ထင္ပါတယ္ ဟီးဟီး.............ပ်င္းမပ်င္း/ပ်င္းႀကည္႔လုိက္အုန္းေနာ္ ဘုိင္ဘုိင္............











0 comments:

Post a Comment