Saturday, November 17, 2012

ၿမန္မာ စာလုံးအလွမ်ား

 
 

မဂၤလာပါဗ်ာ green ေရ ကြ်န္ေတာ္မွာရွိတယ္

ၿမန္မာ စာလုံအလွမ်ားကုိ

စုစည္းေဖာ္ၿပထားပါတယ္ green လည္း

လုိအပ္ရင္ ယူထားပါ Myanmar2 Font နဲ႔

အလားတူပါပဲ ပုံစံ အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္လည္း ရွိသမွ် တင္ေပးထားပါတယ္

green လုိခ်င္တာနဲ႔ မကုိက္ညီခဲ႔ရင္

ကြ်န္ေတာ္ကုိ ခြင္႔လႊတ္ပါဗ်ာ

ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ အသံေတြကုိ

ကြ်န္ေတာ္ အၿမဲနားေထာင္ေနပါတယ္ဗ်ာ

အားလုံးကုိ ေလးစားလွ်က္


Download>>>sharebeast.com (or) Ziddu.com

0 comments:

Post a Comment