Tuesday, November 6, 2012

ကုိလြင္မင္းဗုိလ္၏ Bolgger ေတြကုိ ေၿပာခ်င္သည္႔စကား


Preview
 

မဂၤလာပါ ဒီတစ္ခါေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕

Bolgger ညီအကုိေတြ ၿဖစ္ႀကတဲ႔

ကုိလြင္မင္းဗုိလ္၏ Bolgger ေတြကုိ

ေၿပာခ်င္သည္႔စကားကုိ

ကြ်န္ေတာ္တင္ၿပပါရေစလုိ႔

ဒီေနရာကေန ခြင္႔ေတာင္းလုိက္ပါဗ်ာ

ေမး ေမာက္ေမာက္ေလး လြင္မင္းဗုိလ္(နည္းပညာ)

Button ေလး လုပ္နည္း သိခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ

ေၿဖ ကြ်န္ေတာ္ဆုိဒ္ရဲ႕ CBox မွာ ေၿဖေပးၿခင္းၿဖစ္တယ္

အလည္ေရာက္ခ႔ဲပါတယ္ဗ်ာ

Button ေလးေတြကုိ 3D maker ေဆာ႔လ္နဲ႔

လုပ္ပါတယ္

မွတ္ခ်က္ ကုိလြင္မင္းဗုိလ္ဆုိဒ္မွာ ၿပန္ေၿပာ

ၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ

ေက်းဇူးပဲ ကုိလြင္ေရ Button ေလး လုပ္လုိ႔ရၿပီးဗ်ာ

ေလးစားပါတယ္ဗ်ာ

လြင္မင္းဗုိလ္ သူငယ္ခ်င္းလုိ တခြန္းေၿပာလုိက္တာနဲ႔

နားလည္ၿပီးလုပ္တတ္တဲ႔

Bolgger ေတြရွိရင္ က်ေနာ္႔အတြက္အရမ္းေကာင္းမယ္

အခုေတာ႔ က်ေနာ္႔ဆီမွာလာေမးႀကတဲ႔ တခ်ဳိ႕ Bolgger

အမ်ဳိးစုဟာ ခေရေစ႔တြင္းက် လုပ္ၿပေပးမွ

လုပ္တတ္ႀကတယ္ အဲ႔လုိမ်ဳိးေတြမ်ားတယ္

မ်ားလာေတာ႔ က်ေနာ္႔လည္း ေမာရပါတယ္

Bolgger အားလုံးအတြက္ အဆင္ေၿပေအာင္

ဒီလုိလုပ္နည္းေတြ အားလုံးကုိ မႀကာခင္ က်ေနာ္႔

ပုိစ္႔တင္မွာပါ တခ်ဳိ႕က မေစာင္႔ခ်င္ႀကဘူးဗ်ာ

ခ်က္ခ်င္းဆုိခ်က္ခ်င္းပဲ Bolgger မဟုတ္တဲ႔ ေလ႔လာ

သူေတြအတြက္ က်ေနာ္႔ တင္ေပးခ်င္တာ

အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္

သေဘာက အလွည္႔ႀကဆုိတာကုိ သိပ္နားမလည္ႀကဘူး

တစ္ခ်ိန္လုံး လာေတာင္းေနႀကေတာ႔တာပဲ

Google မွာ စာရုိက္ၿပီး ရွာလုိက္ရင္

ဒီလုိလုပ္နည္းေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္

အဲ႔လုိႀကေတာ႔လည္း မရွာခ်င္ႀကဘူး

ၿမန္မာ Bolgger ေတြကုိ က်ေနာ္႔ စမ္းခ်င္တာလည္း

ပါလုိ႔ က်ေနာ္႔ တင္ေပးမည္အခ်ိန္ကုိ ဘယ္ေလာက္ထိ သည္ခံ

ေစာင္႔ႀကလဲဆုိတာပါ တခ်ဳိ႕ဆုိ

စိတ္ေတာင္ဆုိးသြားႀကေသးတယ္

မဆဲယုံတမင္ပဲ KP3 ကယူထားပါတယ္

ShotoShop နဲ႔ လုပ္ထားပါတယ္

Animation ေတြကုိ  ဒီလုိ႔ ေၿဖေပးခဲ႔လည္း

ေတာင္းၿမဲပဲ က်ေနာ္႔ ပုိစ္႔တင္ေပးတာကုိ

တေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ေတာင္းေနႀကတယ္

ဒီ 3D maker ေဆာ႔ဝဲလ္ကုိ က်ေနာ္႔ Bolg စလုပ္ၿပီး

မႀကာခ်င္ကတည္းက က်ေနာ္႔ Bolg မွာ

တင္ေပးထားတာ ႀကာလွၿပီး ရွာမွာမရွာႀကပဲ

စမ္းလည္း သုံးမႀကည္႔ႀကဘူး

ဒီေန႔ေတာ႔ တခြန္းေၿပာလုိက္တာနဲ႔

လုပ္တတ္တဲ႔ ညီေလး ေမာက္ေမာက္နဲ႔ ေတြ႔မွပဲ

Bolgger ေတြကုိ ေၿပာခ်င္တဲ႔စကားေတြ ေၿပာထြက္

ေတာ႔တယ္ သူငယ္ခ်င္း လတ္ၿမင္ပါေပတယ္

ဒါေႀကာင္႔လည္း အခ်ိန္အတုိတုိအတြင္း

ၿမန္ၿမန္လုပ္တတ္တာ ေနာက္တစ္ခုက လႈပ္းရြလည္ပတ္

Animation ေတြမ်ားလြန္းရင္ လာလည္တဲ႔သူေတြကုိ

ေခါင္းမူးေစတတ္ပါတယ္ အရမ္းမ်ားေနလုိ႔

နည္းနည္းေလာက္ ၿပန္ေရွာ႔ထားဖုိ႔

အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္

ေၿပာခ်င္တာေတြ ေၿပာၿပီးသြားလုိ႔ ၿပန္လုိက္အုန္းမယ္

ေနာက္လည္း မႀကာမႀကာ လာလည္ပါလုိ႔

ဖိတ္ေခၚပါတယ္ဗ်ာ ခင္တတ္တဲ႔သူငယ္ခ်င္း

 


0 comments:

Post a Comment