Wednesday, October 31, 2012

ယာယီ အလုပ္သမား ဘဝ(ကြ်န္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ပါ)


Preview

မဂၤလာပါဗ်ာ ဒီေန႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း သြားရင္

လာရင္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၿမန္မာၿပည္သူ

ၿပည္သားေတြ ထုိင္းႏုိင္ငံမွာ အလုပ္ လုပ္ႀကရတာ

အေတာ္ေလးကုိ ပင္ပန္းရွာရပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္အပါအဝင္ပါ

ဒီမွာၿပထားသည္႔ ဓါတ္ပုံေတြက

ကြ်န္ေတာ္ သြားရင္လာရင္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔

ၿမန္မာၿပည္သူၿပည္သားတခ်ဳိ႕

အလုပ္ လုပ္ေနရတဲ႔ ေနရာတခ်ဳိ႕ပါ

''ေအာ္'' ပုိက္ဆံေလး ရဖုိ႔အတြက္ သူမ်ား

ႏုိင္ငံလာၿပီး ေတာေတြ ေတာင္ေတြ မက်န္

အလုပ္ေတြ လုိက္လုပ္ေနရတာ

ကြ်န္ေတာ္ ႀကည္႔ၿပီးေတာ႔

စိတ္မေကာင္းၿဖစ္လြန္းလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဒီပုိစ္႕ေလးကုိ

ေရးၿဖစ္သြားတာပါဗ်ာ

  ကြ်န္ေတာ္လည္း ဒီလုိပါပဲ ေတာေတြ ေတာင္ေတြ

မက်န္ အလုပ္ လုပ္ႀကတာပဲ

ဒါေပမဲ႔ဗ်ာ အခုကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားတဲ႔

ေနရာက အမ်ားႀကီး

ေတာက်ပါတယ္ ေနာက္ၿပီးေတာ႔

လွ်ပ္စစ္မီးလည္း မရွိပါဘူး

ဒါေပမဲ႔ သူဟာ သူေတာ႔ ေပ်ာ္ေနတဲ႔ ပုံပဲဗ်ာ

ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ထင္ပါတယ္

ေပ်ာ္တယ္ လုိ႔ေတာ႔ ဘယ္ဟုတ္ပါမလဲ

တကယ္ေတာ႔ ရင္ထဲမွာေတာ႔ ဘယ္ေပ်ာ္ပါမလဲ

ဒီလုိဘဲေပါ႔ ပုိက္ဆံမရွိေတာ႔ ဆုိရုိး စကား

အတုိင္း ေပ်ာ္ရာမွာ မေနရ ေတာ္ရာမွာ ေနရ

ဆုိသည္႔အတုိင္း လုပ္ကုိင္ စားေသာက္ ေန ေနႀကတာခ်ည္းပဲ

ဒီလုိ႔မ်ဳိး ဘဝမ်ဳိးမွာ ဘယ္သူေနခ်င္မွာလည္းဗ်ာ

ၿဖစ္ႏုိင္ရင္ ကုိယ္ရဲ႕ ေမြးရပ္ေၿမ ကုိ ၿပန္ေနခ်င္ႀကတာခ်ည္းပဲ

မဟုတ္ဘူးလား သူငယ္ခ်င္းရာ

Preview႔႔

ဒါကေတာ႔ လုပ္ငန္းခြင္မွာ အလုပ္ လုပ္ေနႀကပုံ

Preview

ဒါကေတာ႔ အလုပ္သမားေတြရဲ႕ ေနအိမ္ပါဗ်ာ

Preview

ဒါကေတာ႔ ေနအိမ္နဲ႔ ရာဘာၿပားေတြ လွန္ထားသည္႔

ေနရာပါဗ်ာ....

Preview

ဒါကေတာ႔ ေရာ္ဘာၿပားေတြ လွန္ထားသည္႕ေနရာပါဗ်ာ

ၿပည္ပေရာက္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕

ေရႊၿမန္မာေတြ အားလုံး အလုပ္အကုိင္

အဆင္ေၿပၿပီး

ေအာင္ၿမင္သည္႕ ပန္းတုိင္းသုိ႕

ေရာက္ပါေစလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေမာက္ေမာက္ေလး

က ဆုမြန္ေကာင္း ေတာင္းလုိက္ပါတယ္ဗ်ာ

 

0 comments:

Post a Comment