Saturday, December 1, 2012

Photoshop Portable CS5 | Full Version | 64.9 MB

Photoshop Portable CS5  | Full Version | 64.9 MB

Photoshop Portable CS5 | Full Version

ေဆာ႔ဝဲလ္ပုံစံ

 

မဂၤလာပါဗ်ာ ဒီေန႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာ

သူငယ္ခ်င္း ခခေလး အတြက္ဆုိၿပီး

သီးသန္႔ဆုိၿပီး Photoshop Portable CS5 ကုိ

တင္ေပးလုိက္ပါတယ္ဗ်ာ

ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာ သူငယ္ခ်င္း ခခေလးက

ေၿပာတယ္ စာရြက္ေတြ ေပၚမွာ ၿမန္မာလုိ စာေတြ

ဘယ္လုိ႔ေရးရလဲေၿပာေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္က

Photoshop နဲ႔ ေရးရတဲ႔လုိ႔ ေၿပာၿပပါတယ္

ဒါေပမဲ႔ သူစက္မွာက Photoshop မရွိဘူး

အဲ႔ေတာ႔ မရွိရင္လည္း လုိင္းေပၚလာေဒါင္း

ေၿပာလုိက္ပါတယ္ အဲ႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာ

ခခေလးလည္း ေဒါင္းရလြယ္ကူေစရန္

ကြ်န္ေတာ္ၿပန္လည္တင္ေပးပါတယ္ဗ်ာ

ခခေလးလည္း ခံစားခ်က္ရွိတဲ႔ စာေတြ ေရးသားႏုိင္

ပါေစလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ေမာက္ေမာက္ေလးက

ဆႏၵၿပဳပါတယ္ အဆင္ေၿပပါေစကြယ္

Download>>> dropbox.com 

 

2 comments:


  1. Photoshop Portable CS5 | Full Version | 64.9 MB လင့္ေသေနျပီး ျပန္တင္ေပးပါေနာ္

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္အကို

    ReplyDelete