Tuesday, May 15, 2012

ရင္တြင္းခံစားခ်က္


ဥယ်ာဥ္မွဴးေတြဟာ

ပန္းေတြကုိေတာ႔ ဖူးပြင္႔ေဝဆာလာေအာင္

ဖန္းတီးႏုိင္ႀကပါတယ္ ဒါေပမဲ႔

ပန္းေတြကုိေတာ႔ ေမႊးႀကိဳင္တဲ႔ ရနံ႔ထည္႔ေပးဖုိ႔ကေတာ႔

မစြမ္းသာႀကပါဘူး အဲဒီလုိပါပဲ

ကြ်န္ေတာ္ရင္ဘတ္ထဲက ႏွလုံးသားဆုိတာ


ကြ်န္ေတာ္ကုိကြ်န္ေတာ္ပဲ ခ်စ္တတ္ေစတယ္

တၿခားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ႏွလုံးသားကုိေတာ႔.................


ခ်စ္တတ္လာေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ဖုိ႔က

အေတာ္ကုိခဲယဥ္းပါတယ္ အဲဒီထက္

အခဲယဥ္းဆုံး ကိစၥကေတာ႔ ခ်စ္တတ္ၿပီးသား

ႏွလုံးသားကုိ ပုိၿပီးပုိၿပီး ခ်စ္တတ္လာေအာင္

ဖန္းတီးႏုိင္ဖုိ႔ကိစၥပါ၊

ကဲ........ဒါေလးမ်ားလြယ္လြယ္ေလးပါလုိ႔

ကြ်န္ေတာ္မေၿပာရဲ႕ပါဘူး သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ရယ္

သူငယ္ခ်င္းရယ္ ခ်စ္တတ္ၿပီးသား ႏွလုံးသားဆုိတာ

တၿခားတစ္ေယာက္ကုိ ခ်စ္ေနတဲ႔ ႏွလုံးသားက

ကြ်န္ေတာ္ႏွလုံးသားကုိ ေၿပာင္းခ်စ္လာဖုိ႔ဆုိတာ

လြယ္တဲ႔ကိစၥ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္သိပါတယ္

ဒါေပမဲ႔.....

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာ ကုိယ္႔ခ်စ္ရတဲ႔ ခ်စ္သူကုိ

ခ်စ္သူရွိၿပီးသား မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အၿဖစ္

ေနာက္က်မွ ေတြ႔ဆုံခဲ႔ရေပမယ္

ခ်စ္ဖုိ႔အခြင္႔အေရးကေတာ႔ အၿပည္႔အဝရွိတယ္

မဟုတ္လား ၿပီးေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းတုိ႔လည္း

ႀကားဖူးမွာပါ.....

အခ်စ္နဲ႔စစ္မွာ မတရားတာမရွိဘူးေလ

ကုိယ္႔ခ်စ္တဲ႔ ခ်စ္သူကုိ ဘယ္လုိပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ထာဝရခ်စ္ေနမွာပဲ

အခ်စ္ဟာ ဆန္းႀကယ္ပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ရယ္......

စာဖတ္သူေတြလည္း အခ်စ္စစ္ အခ်စ္မွန္နဲ႔ ေတြ႔ႀကပါေစလုိ႔

ကြ်န္ေတာ္ေမာက္ေမာက္ေလးက ဆုေတာင္းေပလုိက္ပါတယ္ဗ်ာ။

                       ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာသူငယ္ခ်င္းေလးအတြက္

                                                                                      အခ်စ္မ်ားစြာနဲ႔
                                                                                      ေမာက္ေမာက္ေလး


0 comments:

Post a Comment